FRÅGA FREJA Ställ din juridiska fråga här. Kostnadsfritt svar inom 48h

Hur nöjda är egentligen dina kunder?

Ibland låter man verksamheten rulla på precis som vanligt och man glömmer att tänka efter vad man redan gör bra och vad man kan förbättra. Det kan dock göra en stor skillnad att se över sitt företag och leta efter utvecklingsmöjligheter.

Vi på Freja håller just nu på att göra en NKI-undersökning (Nöjd Kund Index) för att mäta hur nöjda våra kunder är med vårt arbete. Vad vi har gemensamt är att vi alla vill alltid ta nästa steg. Därför känner vi att en undersökning bland Frejas användare är ett självklarhet.

För att kunna utvecklas som bolag, måste du veta vad du kan förbättra eller förändra. Vem kan bättre svara på dessa frågor än dina egna kunder?

Tips: Försök begränsa frågorna till Ja/Nej-frågor och skalor från 1-10. Detta för att kunna sammanställa svaren på enklast möjliga sätt.

Vad vi frågar våra kunder är bland annat:

a

  • Har du haft nytta av tjänsterna de har tillgång till genom oss?
  • Hur nöjd är du med juristerna som hjälpt dig?
  • Hur nöjd är du med vårt bemötande och informationsflöde?
  • Hur nöjd är du med säljarens information och bemötande?
  • Hur nöjd är du med Freja som partner över lag?
  • Hur stor är sannolikheten att du skulle rekommendera Freja Partner till någon du känner?
  • Finns det någonting som du saknar i vårt utbud eller någonting vi kan förbättra? (I så fall, vad?)

 

Det är alltid lika roligt att höra utlåtanden från nöjda kunder. Genom att få höra vad kunderna tycker och tänker, vet vi vad vi kan förändra och vad vi redan gör bra.

Gör som vi och undersök vad dina kunder gillar med din verksamhet, och sträva alltid efter att utvecklas!

Kategorier
Andreas vecka
Författare

Freja Partner


Freja Partner - framtidens juristbyrå