Nickie och Jonathan på Customer Success

Karriär

11 februari 2022

Det är inte konstigt att fler och fler bolag sätter upp avdelningar med det populära namnet Customer Success. Att arbeta med befintliga och nya kunder i syfte att göra kundresan bättre och skapa förståelse och långsiktighet är, och bör vara, en nyckelfråga för alla verksamheter.

Här på Freja Partner har vi i två år haft en egen customer success-avdelning, en avdelning i konstant utveckling och där vi satsar ännu mer i år. Vi bestämde oss för att ta en pratstund med de två senaste customer success managerna som tagit plats i gruppen. Nickie Algeskog som nu varit hos oss i snart ett halvår, och Jonathan Gustafsson som förstärkte teamet från årsskiftet.

 

  • Vad skulle ni säga är den viktigaste aspekten i ert arbete som customer success managers?Den viktigaste aspekten är vårt  övergripande ansvar att säkerställa att våra klienter är nöjda med vår hjälp, och att se till så at våra klienter får rätt hjälp när det behövs. Genom att också arbeta proaktivt så stärker vi också partnerskapet mellan oss och våra klienter vilket skapar ett hälsosamt och långsiktigt arbete tillsammans.

 

  • Hur är det att arbeta som customers success managers på Freja Partner?Att arbeta som customer success managers tycker vi är otroligt kul och vi trivs väldigt bra i våra roller! Vårt tillvägagångsätt är transparens i vårt arbete gentemot våra klienter och att vi håller en regelbunden kontakt så att vi sänker tröskeln för företagare att arbeta med juridik i sitt företagande. Freja Partner gör juridiken tillgänglig för alla och det är något vi är stolta att stå bakom!

 

  • Nickie, berätta gärna lite mer om dig!Göteborgare utan märkbar dialekt. 🙂 Konstnärlig och alltid nära till skratt. Nostalgisk med ett minne likt en ”lightversion” av Rain Man. Musik som största intresse, men här hävdar jag att det var bättre förr.

 

  • Jonathan, berätta gärna lite mer om dig!Jag är en go och glad värmlänning. Min fritid består av att träna fotboll, träffa kompisar och umgås med flickvännen. Mina intressen cirkulerar mycket kring sport, men fotbollen för mig står i centrum. Så letar man efter mig en lördag eller söndag så är det störst chans att man hittar mig hemma i soffan framför en Premier League-match.

 

 

Vill ni veta mer om Nickie och Jonathan så tveka inte på att höra av er direkt till dem!

Stäng fönster

Ett gott kreditbetyg är ett bevis på att verksamheten är välskött, och därmed en trygghetsfaktor för samarbetspartners och kunder.

Läs mer om kreditvärdighet
Stäng fönster

Dagens Industris Gasellundersökning rankar Sveriges mest framgångsrika företag. Undersökningen bygger på företagets fyra senaste årsredovisningar. Mindre än 1 procent av Sveriges aktiebolag uppfyller kraven för att få kallas Gasellföretag. Freja Partner är ett av dem.

Läs mer på Di Gasell
Stäng fönster

Dagens Industris Gasellundersökning rankar Sveriges mest framgångsrika företag. Undersökningen bygger på företagets fyra senaste årsredovisningar. Mindre än 1 procent av Sveriges aktiebolag uppfyller kraven för att få kallas Gasellföretag. Freja Partner är ett av dem.

Läs mer på DI Gasell